esmaspäev, 7. november 2016

Liblikmassaaž

See juhtus ühel varakevadel rohkem kui kolm aastat tagasi (2013 märtsis). Mu tuttav, väikeste laste ema oli liblikmassaaži koolitusest kuulnud ja ütles, et ta läheks, kui saaks. Ta oli enne mitut sorti massaaži õppinud ja arvas selle tehnika heaks. Mu teised tuttavad olid vaimustuses kursuse juhendajast, Lätis elavast ameeriklasest. Kuna mul vaba aega oli, siis juhtus, et läksingi.

Koolitus kestis terve päeva. Pärastlõunani peeti loengut. Lõpuks ma olin sellest juba mõnevõrra tüdinud (ja üldsegi mitte vaimustuses), kui lõpuks jõuti praktilise osani. Ma olin oma esimesest liblikmassaaži kogemusest täiesti müüdud. Midagi nii head ma küll ei osanud oodata. Pealegi veel täiesti algajalt praktiseerijalt, kes esimest korda minu peal kätt proovis. Suures vaimustuses jäin ka kogu ülejäänud leebe bioenergeetika kursusele, mis kestis kokku üheksa päeva. Sain väga erinevaid sügavaid ja intensiivseid kogemusi ja mul on nende tehnikate kohta erinevaid arvamusi.

Igal juhul oli see armastus esimesest kohtumisest. Ma olen nüüdseks soovinud kursusekaaslastega liblikmassaaži vahetada igal nädalal, alati, kui võimalik ja kasvõi mitu korda nädalas. Rõõmuga näen, kuidas ühtlasi paraneb mu lõõgastumise oskus ja kogemus muutub kord-korralt sügavamaks ja põnevamaks. Samas kui klassikalise massaažiga mul klappi ei ole, mulle ei meeldi võõras jahedas ruumis paljas olla ega kogu see tegevus tema füüsilisuses. Kuidagi liiga jõuline ja sekkuv minu loomu jaoks. Hiljem olengi aru saanud, et mulle meeldib liblikmassaaži teatav mitteisiklikkus ja selle aluspõhimõte, et kliendil on igal hetkel õigus öelda ei (küllap see on teistes massaažiliikides sama, ma lihtsalt pole julenud seda rakendada, kui pole eraldi öeldud). Liblikmassaaž on kiire ja tõhus just emotsionaalse taustaga teemade korral ning seda tehakse läbi riiete põrandal. Ei pea kuskil massaažilaual kõlkuma (mis tundub turvaline valik sel põhjusel, et ka mina olen aeg-ajalt sattunud massaaži ajal n-ö rännakutele imikuaega ja siis võib massaažist ja rännakult tagasi tulles n-ö kõrgel olemine põhjustada uue trauma). 

Mulle meeldib terve leebe bioenergeetika keskne mõte, et õrnusega jõuab kaugele. Ja sügavale. Sügaval sisimas me oleme võimsad, erilised ja kaunid. Hea on sellise enda ja sellise teisega kohtuda.

Mulle meeldib liblikmassaaži vahetamine sellises vormis, et kõigepealt räägime oma nädala teemad lahti, mina keskendun omaette veel oma pingetele, millises kehapiirkonnas need parajasti on ja siis lasen need massaaži ajal vabaks. Mina enamasti ei soovi oma muresid jagades teistelt mingit nõu saada, enamasti on teiste soovitused lihtsalt tüütud ja lähtuvad teisest inimesest, mitte minust. Ma tahan selle lihtsalt välja rääkida. Kui ma nõu tahan, siis ma küsin seda konkreetselt inimeselt (või kosmosest) konkreetse asja kohta. Ja enamasti ei oska mina teistele ka midagi soovitada, olukorrad on ju nii erinevad ja omalaadsed. Nii me lihtsalt räägime ja pärast teeme liblikmassaaži ja siis võtame vastu need vastused, mis kustki taevast meie sisse tulevad. Nii on kõige parem. Uus päev rahus ja teadmises. Aga igaühele ei pea rääkimine sobima ja vahel pole lihtsalt vaja. Pärast massaaži eelistan mina ka vaikuses olla ja lasta energiatel tasakaalustuda.

Liblikmassaaž on huvitav. Üliõrna puudutuse tagajärjel reageerib erinevate tunnete ja piltidega hoopis mõni teine keha piirkond. Ühtlasi on avardunud teadlikkus mu keharuumist selle mitmemõõtmelisuses ja raskestikirjeldatavuses. Varem oli peamiselt soe/külm või valutab / ei valuta ja sees/väljas skaala. Nüüd olen avastanud terve hulga uusi tundeid, värve, isegi pilte ja liikumisi. Puudutus võib vabastada ka vanu mälestusi ja seoseid. Hea on need kogemused teadmiseks võtta ja ülejäänul lasta minna.

Sama kaua, kolm ja pool aastat olen ise teistele liblikmassaaži pakkunud – teha on sama tore kui saada. Mulle kui liblikmassaaži tegijale on see omamoodi kohaloleku praktikaks, aga ka kergeks võimlemiseks, mis endalgi energia liikuma paneb. Lihtsalt rõõm on midagi kaunist jagada ja kosutav on selleks valmistuda. Nüüd ma olen seda võimalust laiendamas. Kui soovid ise ka liblikmassaaži proovida, oled oodatud! Kirjuta liblikmassaazh@gmail.com ja lepime aja kokku. Minu massaažitoake asub Tallinnas Pimedate Ühingu majas Tondi 8A (Tallinn-Väikse trammipeatuses).
Oled väga oodatud!

Liblikmassaaž on leebe bioenergeetika massaažitehnika, mis koosneb üliõrnadest puudutustest. Õrnad puudutused kõrvaldavad füüsilisest kehast emotsionaalsete pingete tagajärjel tekkinud energeetilisi blokke ja taastavad seeläbi ühenduse iseendaga. Liblikmassaaž leevendab stressi ja taastab eluenergia loomuliku voolamise pärast traumasid, narkoosi, haigusi, mõjub toetavalt ka vanade, sealhulgas mälueelses eas (nooremalt kui kaheaastaselt tekkinud) traumade tervenemisele.
Massaaži tehakse läbi riiete ja see kestab u 15–20 minutit. 



Kuna liblikmassaaž töötati välja haiglas vastsündinute ja beebide toetamiseks, sobib see üliõrn massaažiliik ka rasedatele, väikelastele, haigusest vaevatutele ning kasvõi päris vanadele viimase ülemineku toetuseks.


Niisama võib ka juttu ajada, kui nii tundub. 
Sisuka kohtumiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar